دریافت خدمات غیرحضوری از طریق اپلیکیشن «تامین اجتماعی من»



به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، علی معیری افزود: براساس رویکرد سازمان در ارائه خدمات غیرحضوری به جمعیت تحت پوشش و به دنبال راه اندازی سامانه مبتنی بر USSD، (کد دستوری#١٤٢*)، هم اکنون اپلیکیشن تلفن همراه سرویس گرای این سازمان با نام «تامین اجتماعی من» توسعه یافت و بر روی مارکت کافه بازار به نشانی https://cafebazaar.ir/app/ir.sso.mobile/?l=fa در دسترس مخاطبان این سازمان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: نسخه ١,٠.٢ این اپلیکیشن، تحت اندروید و با معماری سرویس گرا منتشر شده است.
معیری اضافه کرد: این اپلیکیشن شامل سرویس های استعلام ونمایش نمایه ساز توصیفی از اطلاعات هویتی بیمه شده و سایر اطلاعات بیمه ای مشتمل بر مشاهده آخرین روز کارکرد سابقه، آخرین دستمزد، استحقاق درمان، وضعیت بیمه پرداز، نوع بیمه، مشخصات شعبه و کارگاه، استعلام بخش مستمری بگیران با امکان مشاهده آخرین فیش مستمری، استعلام و نمایش میزان بدهی های کارفرمایان به صورت برآوردی و قطعی برای تمامی کارگاه ها و پیمان های تحت پوشش است.
معیری ادامه داد: نمایش اطلاعات مکان محور مراکز خدمات بیمه ای و درمانی، امکان جستجوی اطلاعات مراکز ارائه خدمات بیمه ای و درمانی در نقشه، پرسش و پاسخ های متداول حوزه بیمه ای (FAQ)، ارائه پویای اخبار و اطلاع رسانی های سازمان تامین اجتماعی به تفکیک آخرین خبر و پربیننده ترین و همچنین امکان دسترسی به فرم های سازمانی و راهنمای مراکز (ستادی) با امکان جستجو نیز، از دیگر سرویس های این اپلیکیشن است.
مدیرکل دفتر راهبری سیستم های تامین اجتماعی افزود: تهیه نسخه IOS اپلیکیشن یادشده در دستور کار این حوزه قرار دارد و به زودی در مارکت های مربوطه منتشر می شود.
سازمان تامین اجتماعی با 42 میلیون بیمه شده 18 نوع خدمت درمانی و بیمه ای به افراد تحت پوشش و مستمری بگیران و بازنشستگان ارائه می دهد.
اجتمام *1724* 7268
تنظیم: مهناز بیرانوند * انتشار: حسین فتح الهی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej



انتهای پیام /*